پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز جمعه ، 1403/09/02

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

کمیته اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برگزار شد.


کمیته اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج؛ رئیس بیمارستان گفت: اخلاق پزشکی علمی است که موضوع آن بررسی مجموعه آداب و رفتار پسندیده و ناپسندیده ای بوده که صاحبان مشاغل پزشکی باید به آن توجه داشته باشند.



دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد افزود: با توجه به اهمیت اصلی کمیته اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای لازم است که با تاسی از سیره ائمه اطهار با مراجعین بیمارستانی با حفظ کرامت انسانی رفتار کنیم.



وی تصریح کرد: اخلاق حرفه ای در تمام حرفه ها باید به صورت الگو منش و چهره به چهره باشد؛ لذا پزشک باید با بیمار خود ارتباط خوبی برقرار کند تا بتواند در درمان او نقش مؤثری داشته باشد.



امام جماعت بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نیز در ادامه گفت: در توصیف اخلاق پزشکی باید به برخورد با بیماران و مراجعین و حفظ روحیه و صبر کارکنان درمانی اشاره نمود و اخلاق پزشکی را به معنای ارجحیت نیاز دیگران به نیاز خودش دانست.



وی افزود: این اخلاق باید ‏ناشی از اعتقاد به اجر معنوی و شخصیت والای خود پزشکان و کارکنان باشد ‎.



وی ابراز داشت: اخلاق پزشکی دارای ابعاد مهمی است که در دنیای امروز بسیار با اهمیت بوده و با توجه به این ضرورت، کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج متشکل از پزشکان متخصص، امام جماعت بیمارستان، حراست، کارشناسان و مسئولین واحدها و بخش ها برگزار شد.



به گزارش وب دا؛ در پايان اين نشست دبير و اعضای کمیته اخلاق حرفه اي پزشکي ديدگاه هاي خود را در خصوص نحوه خدمات دهی متناسب با اخلاق و رفتار حرفه ای به مراجعین و ذینفعان بیان کردند.5